Followers

NaniNaim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

Khas buat kanda terSayang =) heee

kanda :: Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Sebagai ratu...

dinda ::oooo... Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu...
 
kanda dinda ::  
Telah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau...risau...Risau...

kanda dinda ::
Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas

Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta...

dinda :: Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu...

kanda :: Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu...

kanda dinda :: 

Kau ku perlu
Kau jiwaku
Kau cintaku

Kau ku rindu...Kaulah ratu

kanda dinda :: 

Kaulah ratu
Kau...kau cintaku
Kau ku rindu
Kau jiwaku


11 comments:

cahaya lampu minyak tanah said...

sipakah ini yang sunguh beruntung..
dapat bertahta dihati awk...
jelous sy.... :-p

(✿◠‿◠) said...

hehe....yke awk jealous? sy sendri pun xtau, adekah dia bisa sy miliki...hanya Allah yang tau rahsia itu...itu gmbar lme tue...4 tahun dlu....hehe...dh lme awk xonline? awk busy ker? knp ye ym awk xdpt sy kesan?

cahaya lampu minyak tanah said...

sy pon tak tahu napa ngn ym sy 2..
pelik dah ym 2...
oo gamba lam..
skran masih lg bersama...

(✿◠‿◠) said...

hampir 3 tahun berjumpa, coz to farrr....contact jrg2 skali....bcause both of us career minded...until we have no either we are still together or not.... =)

cahaya lampu minyak tanah said...

ooh cam 2 ya...
knapa jauh sangat ka kmu bdua..
sampai status hubungan pon tak tau ni..
ermmmm agak hairan dan pelik..
tak pernah bawak berbincan ke kamu bdua...?

(✿◠‿◠) said...

bincang...shingga, kmi bt kputusan bt hal masing2...

cahaya lampu minyak tanah said...

dah ada kata putus lah ni ya...
knpa..
apa yg dah tjadi...?
klau dr gambar ni npak sperti serasi..
ada masalah besar yg mlanda perhubungan awk ka..?

(✿◠‿◠) said...

tiada masalah besar.... klu nesar sgt pun msalah kewarganegaraan....:) tp kmi still BFF... =)

cahaya lampu minyak tanah said...

ooo bgus2..
bdoa lah semoga jodoh awk dpanjangkan dgn
jejaka yang awk sayang kan ini..
amin....

(✿◠‿◠) said...

aminn...trima kasih awk...=) InsyaAllah, jika dia telah ditentukan Allah SWT pd sy...sy trima dgn hati yg tbuka...jika tidak sy bharap sy dpt btemu dgn insan yang Allah cipta dan tbaik bt sy...amin...

cahaya lampu minyak tanah said...

amin.. ;-D
wak sy rase agak lama sy tak leh comen awk pnya blog ni..
sbb sy ada kejo yg prlu dselesai kan myb 2,3 blan or lbih kot..
saya harap awk selalu lah updat blog ni ya..
tk cr wak....
smoga kota btemu lagi...