MissN@niey corner


Followers

NaniNaim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 17, 2010

♪♫•*¨*•.¸¸ Warkah ❤ ¸¸.•*¨*•♫♪


Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta
Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa
Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku
Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada
OST Sindarela
Lagu: Chot Ali Lirik: Chot Ali/Bahri Uma 

1 comment:

(✿◠‿◠) said...

Berat bagi diriku ini untuk melupakan dirimu...tapi apa dayaku...jika aku terpaksa melepaskan dirimu...walaupun aku sering mengingati dirimu...sering rindu...Ya Allah, tabahkanlah hatiku menghadapi semua ini...aku ingin melihat dia bahagia dengan apa yang dia inginkn dan impikan...Engkau jagalah dirinya Ya Allah...agar dia sentiasa dalam Rahmatmu...amin...amin...Ya Rabbal Alamin...