MissN@niey corner


Followers

NaniNaim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

♪♫•*¨*•.¸¸Bila Cinta ❤¸¸.•*¨*•♫♪


Bila cinta kini, Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini, Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu...


Dulu kau tawarkan, Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu, Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi...Tinggalkanku...


Hilangnya cintamu, Menusuk hatiku
Hingga ku memilih, Cinta yang fana


Perginya dirimu, merobek jantungku
Hingga ku terjatuh, Dalam harapan


Ku sebut namamu, disetiap doaku
bangkitkan setiap, kenangan tentangmu
yang ku dapat hanyalah bayangmu... 


Hilangnya cintamu, Menusuk hatiku
Hingga ku memilih, Cinta yang fana


Perginya dirimu, merobek jantungku
Hingga ku terjatuh, Dalam harapan



Uuu…
Dalam harapan

1 comment:

(✿◠‿◠) said...

Klu kasyah melafazkan kata-kata "aku tak pernah berhenti cintakan ayu"-kasyah...aku juga ingin melafazkan ini pada dia...jujur aku juga tidak pernah berhenti cintakan kamu...maaf kerna aku tidak boleh menipu diriku lagi kerana aku mmh mencintai kamu dari dalam hati...