MissN@niey corner


Followers

NaniNaim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

12 August 2010 [ 2 Ramadhan 1431]



     Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua muslim di mana jua anda berada. Pertama sekali, aku nak mohon maaf, sebab dah lama tak menulis blog ini. aku agak sibuk dengan perkerjaan aku sekarang, nak menulis blog ni kena ada waktu yang terluang tanpa gangguan persekitaran dan mental yang waraskan agar apa yang aku tulis dapat manfaatnya pada mereka yang sudi membaca. sekali lagi aku memohon maaf sekiranya aku terlewat untuk mengucapkan selamat berpuasa dan memohon maaf pada kenalan aku di dunia cyber ini. yelakan bila dah kerja ni sibuk sangat, malam blik dah letih , jadi perlu berehat. ok la. 
     Sempena menyambut bulan Ramadhan  Al-Mubarak yang mulia ini, Aku ingin  mengambil  kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf diatas  kesalahan dan kesilapan tanpa aku sengajakan atau tidak sengajakan, jika ada keterlanjuran kata, mengumpat sengaja atau tak sengaja (mendengar orang mengumpat sengaja atau tak sengaja) atau perbuatan yang menyinggung perasaan mereka yang mengenali aku sepanjang pergaulan kita maupun menjalankan tugas. Harap korang dapat maafkan aku semoga ibadat kita di terima Allah Subhanahu Wata’ala hendakNya dan semoga kita di pertemukan dengan  “Lailatulqadar” dalam bulan mulia ini.
     Jadilah matlamat hidup kita mencari keredhaan Allah.  Hidup di dunia hanya sementara, Akhirat jua yang kekal abadi. Beramal Soleh seikhlas mungkin, beramal kerana Allah jangan kerana selain Allah, kerna syurga diberi kerana rahmatNYA bukan kerna amal yang banyak.
Sekian  dan Selamat menyambut bulan puasa dan selamat menjalani ibadah puasa.  

MAAF ZAHIR DAN BATIN
   
    "..sesuatu yg tak disangka seringkali mendatangi kita, Itukah suratan dlm kehidupan @ sekadar satu kebetulan.."
 ni niat puase n doa buke puase yer...hehehe

No comments: