MissN@niey corner


Followers

NaniNaim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

Cerita Hannah

My little Hannah...Story about her...enjoy ur reading...


Name ::
Hannah Hazri a.k.a Hannah
Full Name ::
Hannah Hazri Binti Zaihal Hazri Bin Haji Abdul Halim Bin Haji Shaari  (Sentap<((((((((((((((((◕‿◕)⊰)
Age ::
11 Years Old (Becoming 12 next year) Hannah nak UPSR dh...chaiyok2...wish u best student dear...
Standard ::
5 (this year) 
Daughter ::
Anak kepada Abang aku yang sulung, Merupakan cucu pertama dalam Keluarga Haji Halim...
Attitude ::
Hannah...hurm...seorang kakak...sangat berdikari, pendiam...kontra dengan adik dia haniey...dia juga seorang yang sangat pasif di rumah tapi she soooo active at school... Brilliant Girl i guess...sebab apa...kerna dia slalu berada dia atas...pandai dalam akademik, aktif dalam kokurikulum...tapi tidak dalam bersukan...Hannah ini..dia diam-diam ubi berisi tau... dia suka melihat dan belajar melalui penglihatannya...
sangat bijak dari dia masih kecil lagi...masa dia berusia setahun ke atas, dia pandai on cd Barney kt tv sendiri...off sndri...dia suka menyanyi...sebab tue dia banyak menyertai pertandingan nasyid, choir, sajak jg...im so proud wth her...
Tapi aku kurang close dengannya, sebab dia banyak dengan ibu....tapi aku masih igt ketika dia masih kecik, dia sangat suka pada aku..hehe..betul ker? ntahla...itu yang tejadi, masa parents dia tinggal dia kt rumah parents aku...dia nak dengan aku je....tidur dengan aku... ada ketika dia menangis... aku pun turut menangis, yang lawaknya, bila dia lihat aku menangis, dia terus sua kan botol susu dia pada aku...yelakan...bila baby nangis kita suapkan dia susu...so dia melakukan hal yang sama ketika aku menangis...masa tue aku baru berusia 13 tahun...tp dh punya seorang anak... hehehe... 
But when she grow up...we not close anymore...until, mereka remaja...skrang Hannah and Haniey close blik dengan aku...as their maksue... cuma Hannah tidak banyak berbicara...dia banyak memendam rasa...jadi aku lah yang kerna byk bertanya pada dia.... 
Hannah nie special sbb...bdak kecik yang lain suka dengan dia...mmg itulah aura seorang kakak sulungkan, sekiranya tak ada aura tue.... dia tak boleh jaga adik2 dia dengan baik....
Mandi Manda bersama Mak Uda mereka di Tapah, Kedah (Hannah and Haniey)

I so proud be a "Mak Sue"
~MissN@niey~


No comments: