MissN@niey corner


Followers

NaniNaim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

Tulis Menulis

Aku tak tahu nak tulis apa...tapi aku ada banyak perkara yang harus aku lakarkan...agar aku tahu, aku juga punya Diari Hidup aku...tapi aku tak banyak masa untuk itu semua...hurmmm...


Dulu aku suka sangat menulis... sebabnya, kadang-kadang dengan menulis ini apabila kita menulis, kita akan dapat mengetahui dengan cara langsung @ tidak langsung tentang kelemahan diri kita, malah kelebihan kita juga. Dengan luahan yang aku tulis di diari buruk lama (yang berbentuk sebuah buku) aku tu, aku dapat perbaiki apa yang patut aku perbaiki lah kan...
Tapi aku menulis pada kertas...diari lama, sekarang aku menaip pada electronic diari...agaknya sebab tu aku malas menulis menaip kot...huhu 




Tapi semenjak aku bekerja dan bergelar "System Executive" aku seolah-olah hilang pedoman aku untuk menulis, keadaan diri aku yang terkadang aku rasa penat membuat aku malas untuk menulis, sehinggalah aku tak kenal siapa aku...
Justeru itu, aku ingin kembali menulis, yup...tulis...tulis....tulis...dan tulis... JOm tulis....bila menulis...mesti ada yang membaca kan...


~MissNaniey~

No comments: